[CS] Pat & Mat 64 (Buurman & Buurman)

[CS] Pat & Mat 64 (Buurman & Buurman) 2.0.0

Denimwan

Member
Modder
Jun 7, 2024
18
11
410
Pronouns
he
Denimwan submitted a new mod:

[CS] Pat 64 (Buurman) - Pat from 'Pat & Mat' or the dutch version 'Buurman en Buurman'

I made a mod that puts Pat from Pat & Mat in Super Mario 64 Coop Deluxe
Pat has yet to be made so i will let you know when he is here:
[not made yet]

also im Dutch, so Pat gets voicelines from the dutch version: 'Buurman en Buurman'. if you dont like that, go in to the .lua file and replace every sound effect to 'Silent.ogg'

once again. if anyone knows how to mod custom cap music onto a character. please dm me :]
and im also trying to get custom colours to work. but i dont really know how...

Read more about this mod...

YESSS NOG EEN NEDERLANDER! hier zat ik echt op te wachten! Bedankt! Ik heb trouwens de Nederlandse vertaling voor mariohunt gemaakt.

Eyyyyyy. Lekker man. Ik had helemaal geen idee dat er een Nederlandse vertaling was, maar lekker bezig man.
Ik ben trouwens druk bezig met de rode buurman nu. 'Its all coming together'

Eyyyyyy. Lekker man. Ik had helemaal geen idee dat er een Nederlandse vertaling was, maar lekker bezig man.
Ik ben trouwens druk bezig met de rode buurman nu. 'Its all coming together'
Take your time man, models maken is waarschijnlijk het moeilijkste en voicelines is denk ik veel zoeken. Wil zelf ook wel dingen maken maar ik heb geen idee wat ik zou willen toevoegen en mijn laptop kan geen blender runnen lol. Verheug me op de komst van de rode buurman :)

Take your time man, models maken is waarschijnlijk het moeilijkste en voicelines is denk ik veel zoeken. Wil zelf ook wel dingen maken maar ik heb geen idee wat ik zou willen toevoegen en mijn laptop kan geen blender runnen lol. Verheug me op de komst van de rode buurman :)
ik dacht precies het zelfde, maar het is echt makkelijker dan je denk. en de rode buurman is klaar. ik moet allen nog de voicelines doen en zoals je zei, dat is nog ff zoekn 😅

ik dacht precies het zelfde, maar het is echt makkelijker dan je denk. en de rode buurman is klaar. ik moet allen nog de voicelines doen en zoals je zei, dat is nog ff zoekn 😅
Eigenlijk is het dus wachten totdat ik betere laptop heb en dan komt alles wel goed, hopelijk duurt het zoeken van de voicelines niet superlang!

• Like
Reactions: Denimwan
Denimwan updated [CS] Pat 64 (Buurman) with a new update entry:

PAT IS HERE

I have finally finished Pat. but not only that. i have made then recolourable to :D

Read the rest of this update entry...
Don't double post! Use that edit button! Post automatically merged:

De komst van de rode buurman is hier. Fijne pasen :D

Last edited:
Its from Czech. But there's a dutch dub
Im slovak, finally someone tallented and located close to slovak!
Don't double post! Use that edit button! Post automatically merged:

What about a hammer or a piece of wood when attacking?

Last edited:

Users who are viewing this thread